3/06/2007

INDEPENDÈNCIA PER CATALUNYA

Benvolguts lectors,
El present Bloq creat´és una pura declaració d'intencions de la meva persona.
Només hi ha un únic camí, La INDEPENDÈNCIA PER CATALUNYA.
Tot el que ajudi per arribar a l'objectiu final que és la INDEPENDÈNCIA PER CATALUNYA, sempre, això si, respectant les voluntats de cada ú sense necessitat d'imposar-les sota cap concepte.
No vull imposar les meves idees, vull explicar-les, vull raonar-les i vull que la gent m'escolti, sense cap ganes que els interlocutors acceptin les meves idees per el que els hi dic, sino perque vegin que dins del meu cap hi ha moltes raons per poder pensar el que penso.
És molt fàcil dir que un mateix és independentista, o no tant, pero en tot cas hi ha moltes modes en els moviments politics. Quan dic que sóc independentista vol dir que em sento independentista, que vull per el meu país, que és Catalunya, el millor dins dún estat sobirà propi.
Deixant a banda les propies posicions polítiques que són ben fortes, jo entenc l'independentisme com una fita, com una posició envers el món mundial.

Ún ha de decidir per sí mateix, qui pot decidir res sobre mí mateix, a no ser que sigui jo mateix el que decideixi???

Per sort tinc molts amics arreu de l'estat espanyol i tots saben quines són les meves posicions polítiques, mai he trobat rebuig per explicar les meves idees, i depen de com, fins i tot, et donen les gracies i t'entenen, sense necessitat de compartir el que dius o el que penses.

És un gran exercici que tots hauriem de practicar. Predicar amb els teus ideals, explicar els teus sentiments, explicar els teus camins sense tenir por de que pensaràn de tu mateix. Jo sóc com sóc, i m'agrada ser-ho, i sembla que a molta gent també li agrada com sóc.

Per tot aixó, i per passar a explicar al món el que penso he creat aquest bloq que espero que sigui de bona lectura per tothom.

Gracies i a reveure.


Marc Sala Bosch