7/16/2008

TIRORIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Quan dic que vull uns Països Catalans lliures no demano res que no em pertanyi per el sol fet d'haver nascut.

Com pot ésser que un instrument de l'estat espanyol com és el tribunal constitucional té dret a revocar la voluntat de la societat catalana? Quina pregunta més innocent em faig... és l'Estat Espanyol!!!!

Començo per dir que mai vaig estar, ni he estat a favor de l'estatut que es va aprovar al Parlament de Catalunya, principalment pq l'únic estatut que ens cal és el de Portugal, un país sobirà.
Tot i no estar d'acord amb l'estatut, ni amb l'aprovat al Parlament ni amb el del Senyor Mas, em pregunto...
Com pot ser que la voluntat del poble de Catalunya valgui molt menys que la decisió de 12 magistrats, que decidiran si l'Estatut de Catalunya és viable o no?

Un tribunal constituït per 12 magistrats escollits entre les dues forces polítiques majoritàries a l'estat espanyol, com són el PSOE i el PP, no pot tenir mai una visió objectiva.

Posem el cas fictici de que tots els magistrats fossin Independetistes Catalans, tampoc no podrien revocar cap mena de desició del poble de Catalunya ni de cap altre poble del món.

Una consulta popular, és això. Preguntar al poble sobre qualsevol qüestió, i és IRREVOCABLE.
D'això en diuen alguns que és il.legal. IL.LEGAL?

Més del 75 % del poble de Catalunya va votar a favor de l'Estatut i ara 12 persones el poden revocar.

SI JA DIC JO QUE,

NOMÉS HI HA UN CAMÍ....LA INDEPENDÈNCIA