1/25/2010

Austrian Airlines

Aquest matí desprès de llevar-me, he anat a fer un cafe per poder començar el dia amb certes condicions físiques i morals. Després de la cigarreta de finalització de cafè, em disposo a mirar les noticies per internet, com faig sempre, i el primer que veig és un correu a la meva safata d'entrada del diari Directe.cat que esbossa una noticia com:
Austrian Airlines, amb la selecció catalana
Com? no entenc... deu ser un gantxo dels que et fan anar a buscar inmediatament referències del que diu.
Clico la noticia i a l'enllaç on em porta és a un article de l Directe.cat que diu que Austrian Airlines, com a patrocinador del Europeu 2010 de Handbol, ha fet servir la foto d'un jugador de la selecció catalana de handbol. No pot ser... Vaig a comprovar-ho http://oehb.sportlive.at/, osties... doncs és veritat.
Hi ha un jugador fent de promo del Europeu de Handbol 2010 amb la samarreta de la selecció catalana, m'agrada, m'agrada veure que com diu el diari, ja per error o per descuit, això hagi estat així.
Ara la meva pregunta és quan trigarà la Federación Española de Balonmano a eliminar aquesta promoció, o si més no, a fer la suficients presions perque això s'elimini?
En qualsevol cas, celebro que el tema de les seleccions catalanes es vagi normalitzant a nivell europeu d'aquesta manera. Ja sé que és una empresa privada pero si més no és una molt bona promoció.
Part de l'exit de la nostre lluita és concienciar a la gent pels petits canvis , fent normal una cosa que realment ho és, la llibertat dels pobles a decidir el séu camí per ells mateixos.

L'unica lluita que es perd és la que s'abandona.
Salut AUSTRIAN AIRLINES

NOMÉS HI HA UN CAMÍ, LA INDEPENDÈNCIA